9 Способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

Конкуренція в сфері будівельних послуг найвища, і щоб знайти вигідне замовлення для будівельної бригади або невеликої будівельної компанії, сидіти на одному місці не вийде. Навіть найвищої якості виконуваних робіт і відповідальності може не вистачити - необхідно діяти активно і самостійно шукати замовників. Фахівці жартують, що у цієї проблеми існує лише одне рішення - просто стати відомим, тобто заробити ім'я, а ось способів це зробити маса. Знайти будівельний підряд, субпідряд або замовлення на будівельні роботи можна як консервативними способами (через газети і оголошення на стовпах), так і більш сучасними (інтернет-просування). Працюють в тій чи іншій мірі всі способи, і в ідеалі використовувати відразу кілька.

№1. біржа субпідряду

Найбільш очевидний спосіб знайти замовлення - звернутися до цільової аудиторії, вивчити місця її проживання. На цьому принципі побудована реклама в газетах, на стовпах, роздача листівок і інші методи, які, на жаль, далеко не завжди мають бажану віддачу, адже конкретна пропозиція помітить тільки частина перехожих або читачів, і тільки невеликому відсотку з них в даний момент дійсно необхідні запропоновані послуги. Можна діяти по-іншому.

Спосіб лежить на поверхні і всім, здавалося б, відомий - звертатися до великим будівельним компаніям, які отримали велике замовлення і, очевидно, потребують допомоги. Справа залишається за малим - знайти такі компанії, і саме це часто стає перешкодою на шляху до отримання «жирного» замовлення. Але і ця проблема легко вирішувана - сьогодні можна знайти субпідряд на біржі, спеціальному сервісі, який акумулює інформацію про переможців державних будівельних тендерів на сотні тисяч і мільйони рублів. Якщо раніше ці дані були розрізнені і необхідно було вивчати масу джерел, то тепер всі необхідні відомості зібрані воєдино - залишається тільки грамотно ними скористатися.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

Сервіс «Всім підряд» надає невеликим і середнім будівельним організаціям найширшу базу даних компаній, які виграли конкурс і уклали великий держконтракт. На кону стоять великі суми, умови виконання державних замовлень досить суворі, а дотримання зазначених термінів - найважливіша вимога. Щоб виконати роботи до запланованої дати, переможець тендера часто вдається до послуг субпідрядників, тому сервіс фактично є базою потенційних клієнтів, яким вже зараз, а не колись у невизначеному майбутньому, потрібен виконавець, і це реальний шанс для невеликої будівельної компанії отримати замовлення.

Переваги для будівельної організації:

  • доступ до контактної інформації компаній, які отримали право виконувати велике замовлення, можливість безпосередньо зв'язатися і запропонувати свої послуги;
  • зручний пошук по регіонах країни;
  • пошук по типу робіт, що разом з регіональною прив'язкою дозволяє швидко виділити для себе найбільш цікаві компанії;
  • актуальна і постійно оновлюється інформація;
  • сервіс дозволяє великим компаніям розмістити заявку на субпідряд і знайти підрядника, що для невеликих організацій стає безцінною інформацією про реальні замовленнях - навіть обдзвонювати і цікавитися, потрібний або не потрібний субпідрядник немає необхідності.

Потрібно розуміти, що представленої базою даних необхідно вміти користуватися. По-перше, не кожна організація, яка виграла тендер, потребує допомоги. По-друге, якщо допомога їй потрібна, серед бажаючих її надати може бути кілька компаній, потенційних субпідрядників.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

Щоб з високою часткою ймовірності отримати вигідне замовлення, уважно вивчіть договір, а при дзвінку постарайтеся коротко і яскраво охарактеризувати переваги роботи саме з вашою організацією. Замовника необхідно переконати, що організація гідна з ним співпрацювати. Заздалегідь краще підготувати всі необхідні дані про ціну послуг, кваліфікації фахівців, досвід подібних робіт. Особиста зустріч і розмова з людиною, який приймає рішення, а не секретарем, - це набагато краще висланого поштою комерційної пропозиції. Можливо, дзвінків доведеться зробити більше десятка, але справа ви будете мати тільки з цільовою аудиторією, якої може знадобитися допомога вже зараз - багато що залежить від уміння подати інформацію, переконливості і наполегливості.

№2. Зв'язки з великими гравцями ринку

Даний варіант чимось нагадує попередній, тільки припускає, скоріше, налагодження зв'язків, щоб виявитися в базі великої організації і при можливості бути запрошеним виконувати якісь роботи. Будівельної організації доведеться шукати контакти великих будівельних фірм і підрядників, цікавитися їх актуальними проектами і варіантами співпраці. плюс полягає в тому, що можна заявити про себе і бути прийнятим до уваги на випадок чого. мінус - невідомо коли компанії знадобляться ваші послуги, адже не факт, що вона тільки-тільки отримала велике замовлення, як у випадку з біржею субпідрядників.

Проте, налагодження контактів з великими будівельними компаніями - необхідний і важливий етап діяльності. Часом вони передають роботи на субпідряд, так як самостійно не встигають виконати замовлення, а втрачати клієнта не хочуть. Звичайно, частина прибутку доведеться віддати генеральному підряднику, але якісне і своєчасне виконання робіт - це практично гарантія того, що в подальшому у вас з'являться постійні клієнти.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

№3. "Сарафанне радіо"

Старий добрий спосіб сьогодні також працює, хоча і не настільки ефективно, як в минулі часи. В основі «сарафанного радіо» лежить якісне і пунктуальне виконання робіт. Якщо оздоблювальні роботи, заміна електропроводки, перепланування і інші роботи виконані як треба, вас або вашу бригаду замовник з великою часткою ймовірності порекомендує сусідам, друзям або родичам. Більш того, поки роботи виконуються в одній квартирі, люди, що живуть по сусідству, також можуть вирішити зробити ремонт. Чи включається загальновідома логіка: «якщо у сусіда зроблено добре, то і у нас зроблять так само», і навіщо далеко ходити і шукати когось зі сторони, не будучи впевненим у якості.

Широке коло знайомих серед потенційних замовників - це добре, але не менш важливо мати контакти і серед фахівців своєї галузі, які також іноді можуть допомогти з замовленням. Нерідко зустрічаються ситуації, коли замовник просити порекомендувати когось на виконання робіт, в яких даний виконавець не є фахівцем.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

Важливо пам'ятати, що на великі замовлення рідко запрошують бригаду «з вулиці» - вони дістаються тим, як роботи яких замовник впевнений. Значить, зв'язку та корисні знайомства необхідно налагоджувати активно, а для цього часом не варто лінуватися і братися навіть за дрібні замовлення. Сьогодні вас попросили замінити розетку, а завтра - проводку у всій квартирі, якщо ваш підхід до роботи сподобався замовнику.

головне перевага «Сарафанного радіо» полягає в тому, що саме завдяки відгукам і можна отримати велике замовлення, який не довірять бригаді, яка рекламує свої послуги на стовпі у дворі. До того ж, витрати на рекламу відсутні, а база потенційних клієнтів поступово розширюється. мінус - немає ніякої впевненості в кількості і обсязі замовлень, а щоб «сарафанне радіо» заробило, спочатку доведеться вдатися до інших способів реклами. Єдине, що можна порадити - працювати якісно.

№4. Оголошення на рекламних щитах і стовпах

Розмістити оголошення про свої послуги на дошці біля під'їзду, на стовпі або на зупинці - старий і добре перевірений спосіб просування своїх послуг, який не потребує докладного опису. Незважаючи на консервативність, експерти впевнені, що подібна реклама ще довго буде працювати, а будівельні компанії переконуються в її ефективності на особистому прикладі.

переваги:

  • невеликі вкладення;
  • у потенційних клієнтів виникає враження, що майстер, що пропонує послуги, живе недалеко, а значить, з ним буде просто зв'язатися;
  • можливість розмістити рекламу в найбільш бажаних і вигідних районах, наприклад, в місці розташуваннях новобудов.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

мінуси:

  • є ймовірність, що оголошення зірвуть, зафарбувати, або конкуренти наклеють зверху свою рекламу. З іншого боку, це всього лише ймовірність, так само як і те, що оголошення провис довго;
  • великий замовник рідко реагує на подібні оголошення;
  • орієнтація на довільне увагу людей - немає гарантії, що потенційний клієнт помітить оголошення.

Подібний варіант варто порадити тим компаніям і приватним майстрам, які тільки почали свою діяльність, адже вкладення, по суті, мінімальні, а шанс отримати замовлення присутній.

Більш масштабний і сучасний варіант подібного просування - великий рекламний щит. Його має сенс розміщувати в районі щойно збудованих житлових кварталів.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

№5. Поширення флаєрів і візиток

Оголошення годі й клеїти, а кидати безпосередньо в поштову скриньку. Тоді його точно ніхто не відклеївся і не зіпсує, а шанс, що потенційний клієнт погляне на нього, вище. Листівки та візитки також роздають на будівельних ринках, в строймагазінах, тобто в місцях скупчення цільової аудиторії, а також в жвавих районах міста.

переваги:

  • велика аудиторія;
  • можливість отримати велике замовлення;
  • деякі люди збирають зацікавили їх візитки та флаєри з метою майбутнього використання, коли послуга буде дійсно потрібна.

Але візитки не завжди потрапляють того, кому вони необхідні. Вкладення в друк рекламного матеріалу більше, ніж в оголошення, але заощадити початківці майстри можуть на тому, що самостійно будуть їх роздавати або розносити. фахівці радять домовитися з продавцями великих будівельних магазинів, залишити їм візитки і пообіцяти невелику винагороду за вдалу рекламну компанію. При невисоких витратах результат буде непоганим.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

№6. Публікація в газетах і журналах

Незважаючи на те, що ми живемо в епоху інтернет-технологій, є ще категорія людей, які шукають послуги за допомогою газет. Публікуватися, природно, необхідно в місцевих газетах, а якщо є якісь спеціалізовані видання, то і в них. Якщо у газети або журналу є електронна версія, то оголошення можуть продублювати і там.

Газетні оголошення спрацьовують, але не так ефективно, як хотілося б. До того ж, рекламу необхідно постійно оновлювати і платити за це, а побачать її тільки ті, хто купує газету, тобто обмежене коло людей. До мінусів подібного просування відносять обмежений розмір оголошень і неможливість представити свої конкурентні переваги. Правда, іноді будівельні компанії (ті, що побільше) замовляють цілі статті, присвячені своїй діяльності: в них всі нюанси описані як не можна краще.

Більш барвисто і інформативно реклама виглядає по радіо і телебаченню, але і коштує вона дорожче, а чує її широка аудиторія, здебільшого якої рекламовані послуги не потрібні.  9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

№7. Просування в інтернеті: свій сайт і інтернет-реклама

Інтернетом сьогодні користується величезна частина населення. Більшість здійснює пошук необхідних продуктів і послуг саме за допомогою мережі. Більш того, інтернет за допомогою численних інструментів дає можливість показувати рекламу тільки тим користувачам, кого вона реально може зацікавити.

Найкраще рекламну компанію в інтернеті здійснювати з створення власного сайту, де буде коротко і ємко описано, які послуги виконує організація, які гарантія і переваги надає, яку плату бере, як з нею зв'язатися і інші організаційні моменти. На інтернет-сторінках можна продемонструвати свою роботу максимально наочно, надаючи відповідні фото.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

переваги свого сайту для будівельної компанії:

  • докладне уявлення інформації про послуги;
  • мотивування користувача до дії (при грамотному і професійному підході);
  • присутність тільки цільової аудиторії;
  • ефективні інструменти для ведення рекламної компанії в інтернеті.

Створення сайту, його наповнення та проведення контекстної реклами обійдеться недешево і потребує залучення фахівців, тому початківцям компаніям навряд чи це підійде, але для рекламування своїх послуг в інтернеті є й інші способи:

  • реклама на міських дошках оголошень;
  • реклама на міських сайтах;
  • реклама в соціальних мережах.

№8. Відвідування будівельних об'єктів

Можливо, запропоновані способи здадуться не зовсім етичними, але все ж їх варто мати на увазі:

  • для пошуку замовлень можна відвідати об'єкти будівництва і поговорити з замовником, з'ясовуючи, чи задоволений він виконавцем. Можливо, він уже подумував знайти більш відповідального підрядника, і ваша пропозиція буде якраз до речі. У всякому разі, організація має високий шанс опинитися на прикметі і отримати замовлення в майбутньому;
  • у кожного споруджуваного або тільки побудованого комплексу багатоквартирних будинків є відділ продажу. Якщо пообіцяти менеджерам певну винагороду за кожного клієнта, якого вони забезпечать, то можна розраховувати на пристойний обсяг роботи.9 способів знайти будівельний підряд, замовлення або субпідряд на будівельні роботи

№9. послуги посередників

є фірми і окремі інтернет-портали, які пов'язують виконавця і замовника. Будівельна компанія отримує істотне перевага у вигляді відсутності необхідності шукати замовлення - можна зосередитися тільки на роботі. Але посередницькі компанії беруть відсоток за свої послуги, а сайти за доступ до бази даних замовлень зажадають плату, і це при відсутності гарантії, що ви зможете щось знайти.

Звичайно ж, ніяка реклама не допоможе, якщо ставитися до своєї роботи недобросовісно, ​​тому головне - це робити свою працю якісно, ​​нормально спілкуватися з клієнтами і дотримуватися термінів. У стратегії пошуку замовників краще використовувати відразу кілька напрямків просування, вибираючи ті, які будуть найбільш виправдані на даному етапі розвитку.

Опубликовано: 19-04-2019, 22:28
0
Наверх